söndag 4 december 2011

D.I.N.G.

Här kommer bilder från min uställningen på Galleri 39.
en D.I.N.G. jul - en designad, inredd, ny, gammal  jul.

Man tager vad man haver.


Stickad kudde och virkad skål.


Där björkarna susa...


Lila ljuslyktor...



...och lila tomtar.



JEANS.
Mattan har jag vävt av gamla jeans.
Väskan och kudden är sydd
 av min mans avlagda jeansskjorta, madrasstyg och spets.
Kistan är ett  loppisfynd, som jag har gjort i ordning.



Vitt, natur, ull, spets och fattigmanssilver är en hemtrevlig blandning.




Ikea-säng omgjord till en soffa, som i vanliga fall står ute i våran trädgård.


Röda kulor och järnsmide.




2 kommentarer:

Drullputta sa...

Åh va fint och mysigt! Hann inte med att komma in tyvärr, alldeles för fullt upp hos mig just nu...
Kram

♥ Pia... sa...

Snyggt Ullan:) Kommer i eftermedda:)..