måndag 11 juli 2011

Semester...

Idag är det första dag på min semester.
Sitter och slappar ute under parasollet.
Tänkte visa vad man kan göra av en "nygammal" dubbelsäng från IKEA.


Hos oss är det ofta jag som får idéer, sedan får min man utföra dom.
Fast han säger stopp om mina idéer är allt för tokiga.
Eftersom han är händig och kan det mesta,
fick han ta itu med att såga isär fotgaveln på sängen.
Sedan svetsa och skruva. Såga brädor till botten.
Resultate blev lysande och finns nu ute i vår trädgård.

Jag har ställt blommor och ljuslyktor på sängbotten.


Den vita blomman fick jag av Janne och Christina i helgen. TACK!
Fann en gammal plåthink i grönt att sätta blomman i.
Om jag får seja det själv tycker jag det blev jätte fint.


Till alla som har semester och även de som jobbar:)
Ha de så bra!
Ullan



1 kommentar:

Drullputta sa...

Fiffigt och superfint!!! Ha en skön semester du med!
Kram Sara