onsdag 20 juli 2011

Andra veckan...

...på min semester. Jag njuter för fulla drag av att få ta dagen som den kommer. Inga måsten.
Jag gör som tjuren Ferdinand luktar på mina blommor:)
Ni har väl märkt att jag gillar att "fota" blommor från min trädgård.
Vallmo är en av mina favoriter. I år sådde jag denna vackra sort...


...under äppelträdet.


Chokladblomman är både vacker och luktar gott.


Kristi Kors blomman är fascinerande med sin detaljrikedom och sina färger.


Jag har oxå släppt lös min kreativitet och skaparlust.
Vilket har resulterat i en del betongarbeten bl.a. en vas men röd mosaik. 


Att skapa i betong är både roligt och spännande.
Man vet aldrig hur det blir och om det kommer att lossna ur formen.
Jag passar på nu när min man är ledig och kan hjälpa till att blanda cementen:)
Det kommer mer bilder på mina alster så småningom.

Ullan




Inga kommentarer: