torsdag 13 december 2012

Tur i oturen x 2!

För 6 veckor sedan halkade jag och bröt armen. Skulle ta en genväg på 10 meter:( Men tur i oturen! Jag slapp både operation och gips:) Efter en vecka med dålig sömn, värk och armen i stillhet, blev den sakta men säkert bättre. Nu ha jag jobbat i 2 veckor, vilket har gått bra.

MEN i morse var det dax igen. Skulle gå ut i "boden" och hämta några ljus...


...ja vad tror ni hände? Jo, jag halkade och slog i armen igen, men som tur var blev det bar ett rejält blåmärke.

Hm... undrar om jag ska börja samla frimärken!!!

Under tiden med bruten arm har jag varit dålig på att blogga. Allt har tagit dubbelt så lång tid, man blir ju lite handikappad, när man bara kan använda en arm.
 
Men lite julmys har det i alla fall blivit, både ute...


...och inne.
Kram Ullan

1 kommentar:

Anonym sa...

Frimärken tycker jag låter bra......höll dig på bena nu, inga mer armbrött TACK!!!! Kram Adolfsson