lördag 26 november 2011

Äntligen.

Endast en vecka kvar, till min utställning, en D.I.N.G. jul - en designad, inredd, ny, gammal jul. Har väntat i 3 år på att få låna Galleri 39 i Arvika (en lokal i bibliotekshuset) för min utställning. Det ska bli kul, men oxå lite "pirrit". Vet inte riktigt vad jag har givit mej in på. Som tur är har jag en man och familj som ställer upp för mej och mina påhitt.
Idag har min granne M. varit här och hjälpt mej planera och varit bollplank för mina idéer. Det känns tryggt. Resten av dagen har jag pyntat och plockat fram adventsstakar-stjärnor.
Jag har oxå planterat julens första hyacinter i vita träkrukor som jag dekorerat.


Min utställning startar Lörd. 3 dec och slutar Sönd. 11 dec.
Öppettider: Lörd. 12-16, Sönd. 13-18, Månd.- Fred. 12-18.

Ullan

Inga kommentarer: