söndag 26 december 2010

Nu är glada julen slut, slut, slut...



Sitter och njuter av julmusik efter ett härligt bad.
Fick en massa härligheter av min jobbarkompis Agneta i julklapp.
Det var naturligt framställda hudvårdsprodukter som Sara E (eller Drullputta) har gjort. Jag tände en massa ljus, tappade upp baddvatten, la i en badpåse. Gissa om jag njöt. Testade oxå ansiktsskrubben. Jag gillar dina produkter, Sara.

Vi hade julmys hemma hos mej före jul, mina arbetskamrater och jag, med julklappsutdelning. Fick en underbart fin julbukett, som har stått hela julen. Men idag sa amaryllisen upp sej. Den gick av. Tyckte synd att slänga den. Gjorde ett arrangemang i en skål. Fint eller hur.



Jag har ju inte skrivit på ett tag, eftersom min dator åkte i golvet och gick sönder.
Inget att laga, moderkortet är sönder, sa repretören. Fick en massa huvudbry. Vad skulle jag köpa för någon ny. Det fick bli en mini, så länge.
Jag vill ju inte påstå att jag skriver ofta, men när datorn var sönder var jag sugen på att skriva, så klart.

Jag vill Tacka alla som kom på min julmarknad i år. Det kommer lite bilder därifrån i ett senare inlägg. Kram på er alla och God fortsättning.

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Go fortsättning själv.. sitter just nu och njuter tysnaden:).. Blir en del stoj och så med mina små älsklingar:)... Nu är det luuuuuuugnt en dag.. :) sedan kommer en kille tillbaka i några dar.. hoppas hoppas vädret håller en någorlunda temp så vi kan vara ute.. ha de gött och gott nytt år på samma gång.. nu rullar det fooort.. Pia

Sara sa...

God fortsättning! Va kul att du tyckte om dem! :) Arrangemanget blev superfint! Kram

♥ Pia... sa...

Hej... LILA ..så klart:)
Pia

♥ Pia... sa...

Gott nytt år och menar du HELA KÖKET VITT??:)

Pia